Annemarie heeft ons uit de brand geholpen door nog last minute een week van tevoren foto's te komen maken op het 50 jarig jubileum feest van onze opa en oma! We waren echt ontzettend blij met haar, haar spontaniteit, humor en professionaliteit maakt haar echt een top fotograaf. Annemarie denkt mee in je wensen en in de mogelijkheden. Foto's zijn echt super mooi geworden en zullen een blijvende herinnering zijn voor ons.
Nogmaals bedankt! En wie weet tot wanneer weer ;-).
Kim Jurritsma
25 dagen geleden
Wauw, wat een super mooie foto’s van mijn 13 jarige dochter.Een super leuke fotoshoot met Annemarie.Mijn dochter voelde zich snel op haar gemak.Annemarie is een professionele fotograaf die je snel op je gemak stelt.De foto’s zijn allemaal stuk stuk geweldig!Echt een aanrader om Annemarie in te schakelen
Adri-jan Nederhoff
een maand geleden
Hebben van het weekend foto's gemaakt met onze dochter echt super hoe ze het doet heel ontspannen en natuurlijk en de foto's waren ook super mooi
Romy
een maand geleden
Wij hebben onze trouwfoto’s laten maken en wauw wat een resultaten!! Wat een mooie foto’s zijn er genomen die dag en de gezelligheid ja die was er zeker weten ook! Annemarie is zeker ook niet moeilijk over bepaalde wensen en denkt graag mee met de mensen. Geen strak gedoe en binnen de lijntjes maar gewoon lekker jezelf zijn en lekker losjes, heerlijk!
Mijn man en ik zijn Annemarie heel erg dankbaar! ❤️
Wilma
2 maanden geleden
Wij hebben als gezin een mooie ontspannen fotoshoot gedaan. Op een prachtige locatie met mooie bloesem zijn er prachtige foto's gemaakt. Annemarie neemt de tijd en kan goed omgaan met kinderen en jongeren. Zij weet hen op hun gemak te stellen en dat zorgde voor prachtige foto's.
Mooie herinneringen vastgelegd en dat gaan we zeker nog een keer doen!
Tamara
2 maanden geleden
Super leuke shoot gedaan!! Zo genoten! En het feit dat annemarie deze foto's heeft gemaakt maakt dat ik er een extra herinnering aan heb na 31 jaar vriendinnen te zijn!! Ik ben dankbaar voor de mooie foto's!
Lieneke Stigter
2 maanden geleden
Onze zoon van 6 mocht bij Annemarie op de foto. We hadden een portret reportage met een zwarte achtergrond.
Meteen met een grapje en een dolletje wist ze hem mee te krijgen.
De foto's die we, overigens ook super snel, ontvingen, waren tot ontroerends toe mooi. Elk lijntje en haartje heel scherp. En in verschillende poses waardoor er ook spontane portretten tussen zaten.
Wij zijn blij met het resultaat!
Daphne
2 maanden geleden
Super leuke en spontane fotoshoot gehad van onze 2 kids. Dit is de 2e keer dat wij bij Annemarie komen, zij heeft ook onze zwangerschapshoot gedaan!
Super blij met het resultaat, ik had ze eigenlijk ‘stiekem’ laten maken voor vaderdag alvast maar ik kan echt niet zolang wachten. Ze zijn te leuk om niet te delen!
Dankjewel weer ❤️
Chantal Nieuwhoff-Fontaine
2 maanden geleden
We hebben een gezinsshoot gedaan tussen de appelbloesem en wat zijn we blij dat we voor Annemarie hebben gekozen. De foto’s zijn echt prachtig geworden – zo puur, warm en helemaal in haar stijl.
Met twee zoontjes van 4,5 jaar en 9 maanden is het best een uitdaging om iedereen leuk op de foto te krijgen, maar dat ging verrassend goed. Annemarie stelde ons meteen op ons gemak en wist heel natuurlijk met de kinderen om te gaan. Echt knap hoe ze met zo’n leeftijdsverschil zulke mooie, spontane momenten weet vast te leggen.
De combinatie van het zachte licht, de bloesem en de kleine momenten die ze wist te vangen maakt de foto’s extra bijzonder. We zijn er ontzettend blij mee en gaan hier nog heel lang van genieten. Echt een aanrader!
Dorien Markus
2 maanden geleden
We hebben een geweldige ervaring gehad tijdens deze fotoshoot! De zwarte achtergrond gaf de foto’s een prachtige, tijdloze uitstraling. Mijn kinderen voelden zich al heel snel op hun gemak en dat zorgde voor een ontspannen en natuurlijke sfeer. Ze speelde ontzettend goed in op de kinderen, had veel geduld en nam echt de tijd voor iedereen.
De communicatie vooraf was duidelijk, snel en prettig. Ze stond open voor onze ideeën en gaf zelf ook fijn advies. Tijdens de shoot hing er een ongedwongen en gezellige sfeer, waardoor het echt een leuke ervaring was.
En het resultaat… wow! Ontzettend veel prachtige foto’s ontvangen, zowel in zwart-wit als in kleur. Hele mooie portretten én gezinsfoto’s waar we enorm blij mee zijn. Extra bijzonder dat de foto’s zelfs diezelfde dag nog bewerkt geleverd werden.
Wij komen absoluut nog eens terug, voor eenzelfde shoot of misschien een buitenshoot met nóg meer familie! Zeker een aanrader.
Reactie plaatsen
Reacties
Annemarie heeft ons uit de brand geholpen door nog last minute een week van tevoren foto's te komen maken op het 50 jarig jubileum feest van onze opa en oma! We waren echt ontzettend blij met haar, haar spontaniteit, humor en professionaliteit maakt haar echt een top fotograaf. Annemarie denkt mee in je wensen en in de mogelijkheden. Foto's zijn echt super mooi geworden en zullen een blijvende herinnering zijn voor ons.
Nogmaals bedankt! En wie weet tot wanneer weer ;-).
Wauw, wat een super mooie foto’s van mijn 13 jarige dochter.Een super leuke fotoshoot met Annemarie.Mijn dochter voelde zich snel op haar gemak.Annemarie is een professionele fotograaf die je snel op je gemak stelt.De foto’s zijn allemaal stuk stuk geweldig!Echt een aanrader om Annemarie in te schakelen
Hebben van het weekend foto's gemaakt met onze dochter echt super hoe ze het doet heel ontspannen en natuurlijk en de foto's waren ook super mooi
Wij hebben onze trouwfoto’s laten maken en wauw wat een resultaten!! Wat een mooie foto’s zijn er genomen die dag en de gezelligheid ja die was er zeker weten ook! Annemarie is zeker ook niet moeilijk over bepaalde wensen en denkt graag mee met de mensen. Geen strak gedoe en binnen de lijntjes maar gewoon lekker jezelf zijn en lekker losjes, heerlijk!
Mijn man en ik zijn Annemarie heel erg dankbaar! ❤️
Wij hebben als gezin een mooie ontspannen fotoshoot gedaan. Op een prachtige locatie met mooie bloesem zijn er prachtige foto's gemaakt. Annemarie neemt de tijd en kan goed omgaan met kinderen en jongeren. Zij weet hen op hun gemak te stellen en dat zorgde voor prachtige foto's.
Mooie herinneringen vastgelegd en dat gaan we zeker nog een keer doen!
Super leuke shoot gedaan!! Zo genoten! En het feit dat annemarie deze foto's heeft gemaakt maakt dat ik er een extra herinnering aan heb na 31 jaar vriendinnen te zijn!! Ik ben dankbaar voor de mooie foto's!
Onze zoon van 6 mocht bij Annemarie op de foto. We hadden een portret reportage met een zwarte achtergrond.
Meteen met een grapje en een dolletje wist ze hem mee te krijgen.
De foto's die we, overigens ook super snel, ontvingen, waren tot ontroerends toe mooi. Elk lijntje en haartje heel scherp. En in verschillende poses waardoor er ook spontane portretten tussen zaten.
Wij zijn blij met het resultaat!
Super leuke en spontane fotoshoot gehad van onze 2 kids. Dit is de 2e keer dat wij bij Annemarie komen, zij heeft ook onze zwangerschapshoot gedaan!
Super blij met het resultaat, ik had ze eigenlijk ‘stiekem’ laten maken voor vaderdag alvast maar ik kan echt niet zolang wachten. Ze zijn te leuk om niet te delen!
Dankjewel weer ❤️
We hebben een gezinsshoot gedaan tussen de appelbloesem en wat zijn we blij dat we voor Annemarie hebben gekozen. De foto’s zijn echt prachtig geworden – zo puur, warm en helemaal in haar stijl.
Met twee zoontjes van 4,5 jaar en 9 maanden is het best een uitdaging om iedereen leuk op de foto te krijgen, maar dat ging verrassend goed. Annemarie stelde ons meteen op ons gemak en wist heel natuurlijk met de kinderen om te gaan. Echt knap hoe ze met zo’n leeftijdsverschil zulke mooie, spontane momenten weet vast te leggen.
De combinatie van het zachte licht, de bloesem en de kleine momenten die ze wist te vangen maakt de foto’s extra bijzonder. We zijn er ontzettend blij mee en gaan hier nog heel lang van genieten. Echt een aanrader!
We hebben een geweldige ervaring gehad tijdens deze fotoshoot! De zwarte achtergrond gaf de foto’s een prachtige, tijdloze uitstraling. Mijn kinderen voelden zich al heel snel op hun gemak en dat zorgde voor een ontspannen en natuurlijke sfeer. Ze speelde ontzettend goed in op de kinderen, had veel geduld en nam echt de tijd voor iedereen.
De communicatie vooraf was duidelijk, snel en prettig. Ze stond open voor onze ideeën en gaf zelf ook fijn advies. Tijdens de shoot hing er een ongedwongen en gezellige sfeer, waardoor het echt een leuke ervaring was.
En het resultaat… wow! Ontzettend veel prachtige foto’s ontvangen, zowel in zwart-wit als in kleur. Hele mooie portretten én gezinsfoto’s waar we enorm blij mee zijn. Extra bijzonder dat de foto’s zelfs diezelfde dag nog bewerkt geleverd werden.
Wij komen absoluut nog eens terug, voor eenzelfde shoot of misschien een buitenshoot met nóg meer familie! Zeker een aanrader.